Re: Wiecie co?

Polyna <polyna@...>

Selawi.
Selawi to mnie może w żopu najwyżej pocałować.

Jeśli ściągnięcie, odsłuchiwanie i pokazywanie niemikronacyjnym
znajomym mówiąc „patrzcie, słuchajcie, jakie zajebiste”, to brak
zainteresowania, no to elo.
Przez jedną osobę, woooow. Poza tym, nawet małego sierpaimłota ani komentarza.

Trybun Wam, Towarzyszko, wytłumaczył się z nieaktywności, obiecał
rozpisać jak tylko skończą mu się (przedłużone) zobowiązania realne
Oh, dobrze że to przez przedłużone. Już myślałam że po prostu mnie zghostowałeś.

(skoro pytacie, to terminem tym jest ten wtorek/środa) i uzyskał od
Was zapewnienie, że – cytuję – nie przeszkadza Wam status „lame duck”.
Taaaaak, to było jakiś kwartał temu. Od tej pory już straciłam całkowicie nadzieję.

Przypominam też, że miałem w konkretnej sprawie, związanej z Bialenią,
zaktywizować się na LDMW doraźnie, jak to Wy otworzycie wątek. I co?
Jakoś ten wątek nie powstał.
Czekałam aż zajrzysz na to LDMW.

Towarzyszko. Mam nadzieję, że rzut paszportem był raczej performensem
mającym pobudzić nas do jakiegoś życia (brawo, udało się)
No tylko tak się kogokolwiek dało. Jak zwykle.