Re: Wiecie co?

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 14:06 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Przez jedną osobę, woooow. Poza tym, nawet małego sierpaimłota ani
komentarza.
Nieprawda. Sierpimłocik poleciał od razu jak zassałem.

Oh, dobrze że to przez przedłużone. Już myślałam że po prostu mnie
zghostowałeś.

Taaaaak, to było jakiś kwartał temu. Od tej pory już straciłam
całkowicie nadzieję.
Było spytać.

Czekałam aż zajrzysz na to LDMW.
Mam w skrzynce pocztowej, więc widzę na bieżąco. W październiku była o
tym mowa i stanęło na tym, że napisałem „napisz na LDMW”.

Towarzyszko. Mam nadzieję, że rzut paszportem był raczej performensem
mającym pobudzić nas do jakiegoś życia (brawo, udało się)
No tylko tak się kogokolwiek dało. Jak zwykle.
No i fajno. Zadziałało. W takim razie apeluję o wycofanie rzutu paszportem.