Re: Wiecie co?

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 14:09 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Działania raczej nic by nie zaktywizowały. Już wtaczanie kamienia na
górę miałoby większy success rate.
Mylna ocena, bo ja np. czekałem na ten wniosek do OŚ, co do którego
się umówiliśmy i zamierzałem odpowiedzieć od razu. Ale każdemu
zdarzają się mylne oceny, nie winię za to Towarzyszki, mylić się jest
rzeczą ludzką, czy jak to tam mówili w Tyrencji i Luminacie. Natomiast
REITERUJĘ: mylna ocena rzeczywistości doprowadziła was do
nieuzasadnionych działań, a zatem weźcie się w garść i wycofajcie z
tych działań.