Re: [Zagranica] p i x e l o z a

Jezus Ipanienko

niedz., 15 gru 2019 o 14:23 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

niedz., 15 gru 2019 o 14:06 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=719&t=11056&p=81596
Tyle widziałem. Zastanawiało mnie bardziej, jak to mówią: PO HUJ, NA HUJ

Wypierdalać,

Mogę potwierdzić, że żadnego działania, poza propagandową mapą o
której dowiedzieliśmy się z mediów, nie zauważono na terytorium SKŻL.

Towarzysz król Maciej II zobowiązał się do poprawienia mapki, tak żeby
nie wyglądało jakby Dreamland wjebał się do Krakozji Stepowej.

Miejmy nadzieję, że tak się stanie i nie trzeba będzie robić guwnobuży.

Z totalitarno-socjalistycznym pozdrowieniem,

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar