Re: Wiecie co?

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 14:14 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Jak spojrzałam po jakimś miesiącu od publikacji, to nadal żadnego nie było.
Real gniótł, długo nie miałem czasu nawet przesłuchać, a nie daję
sierpimłotków W CIEMNO :>

Sory, ale nie mam pieniędzy na wysyłanie listów tradycyjną pocztą.
Chociaż i tak by pewnie zaginęły po drodze.
To prawda, że rzadko odpalam ostatnio dżaberka, ale jednak czasem
odpalam. No i e-mail, ztcw, nie żąda wciąż jeszcze przyklejania na
pole DO znaczków poczty baridejskiej....

Na chwilę. Po paru dniach i tak znowu zapadniemy w słit słit letarg.
No pewnie tak, ale co w tym strasznego? Zresztą ja będę mieć trochę
więcej czasu, to czasem coś napiszę.