Re: [Zagranica] p i x e l o z a

Alojzy Pupka

niedz., 15 gru 2019 o 14:27 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Towarzysz król Maciej II zobowiązał się do poprawienia mapki, tak żeby
nie wyglądało jakby Dreamland wjebał się do Krakozji Stepowej.
Cieszy gotowość do rozmów, cieszy niezaprzeczanie FAKTOM AUTENTYCZNYM,
tj. istnieniu Krakozji Stepowej.

Wciąż smród zostaje samej pikselomanii, bo ztcw Dreamland nie spuchł
nagle ludnościowo tak, żeby ciężko mu się było pomieścić na
dotychczasowym terytorium. Ale nie śledzę aktywnie i może coś takiego
nastąpiło...

A tak bardziej serio, to pierwsze co mi przyszło do głowy, to ruch
wyprzedzający jakieś sarmackie apetyty na te piksele. I w tej sytuacji
jakieś działania w kierunku zabezpieczenia ich byłyby pewnie całkiem
uzasadnione – dawno temu, kiedy mieliśmy na to potencjał, sam o tym
myślałem, że należałoby przeciwdziałać ewentualnej ekspansji
sarmackiej na Wirtuazji. Tyle że wcielanie i tak śmierdzi. Imho lepsze
by było ogłoszenie jakiegoś czasowo uwarunkowanego protektoratu,
wprowadzenie sił międzynarodowych i – najlepiej – inkubowanie jakiejś
obiecującej mirkonacji skąd inąd, po zaszczepieniu jej dawką wiedzy na
temat historii ziem.