Re: System Stron Wandejskich 20190102 ‘Abd al-Fattah Abd er-Rahman Burhan’ wydany

Alojzy Pupka

pt., 3 sty 2020 o 00:32 Polyna <polyna@...> napisał(a):

* Po wprowadzeniu zmian na stronie edycji, przeglądarka prosi teraz o
potwierdzenie opuszczenia strony w przypadku zamknięcia karty lub
przejścia na jakąkolwiek inną stronę.
Co prawda nie zdarzyło mi się dotąd czegoś sobie w ten sposób zepsuć,
więc nie zauważyłem nawet braku, ale dobrze że to zostało
zaimplementowane!

* Strony których tytuł zaczyna się na „Szablon:” nie są wyświetlane w
ogólnym spisie stron w przestrzeni, a mają swój własny spis:
Zajebiście! Bardzo mnie irytował brak czegoś takiego jak robiłem w
encyklopedii skrzyneczki na dół, będę musiał się tam tym teraz
pobawić!

* Poprawiono sortowanie tytułów na liście stron w przestrzeni. Od teraz
liczby sortowane są poprawnie, zgodnie z ich wartością (1 < 2 < 10), a
nie zgodnie z tym jakie mają początkowe cyfry (1 < 10 < 2).
Rzecz drobna, acz słuszna!

* Przy wyszukiwaniu tytułów na liście stron w przestrzeni można stosować
symbole wieloznaczne * i ?. Przykład tego jak wszystko działa po
wprowadzeniu tej i wymienionej poprzednio zmiany można zobaczyć tutaj:

https://wandystan.eu/w/list,NBN?query=K*d%3Fy
No i tu dochodzimy do najważniejszej sprawy w tym poście. I nie nie
mówię o dzikich kartkach do wyszukiwania – choć oczywiście to bardzo
fajen że wreszcie są, że je towarzyszka wprowadziła, na pewno nie raz
się przydadzą. Ale czy DO HUJA ŻENADY nikt nie wszedł w ten link? Nikt
nie zobaczył, co się pod nim znajduje? A może to po prostu tylko ja
uważam to za BIG DEAL?

Towarzyszka Polyna, jak sądzę, celowo nie napisała o tym odkryciu w
oddzielnym poście, tylko je tak troszkę ukryła w changelogu SSW, bo
serio – jak ktoś changelogów nie czyta, to na to co pod linkiem nie
zasługuje >:(