Re: System Stron Wandejskich 20190102 ‘Abd al-Fattah Abd er-Rahman Burhan’ wydany

Polyna <polyna@...>

Zajebiście! Bardzo mnie irytował brak czegoś takiego jak robiłem w
encyklopedii skrzyneczki na dół, będę musiał się tam tym teraz
pobawić!
Możesz np. poprzenosić strony szablonów Encyklopedii w odpowiednie miejsce tak jak testowo jest zrobione tutaj i popoprawiać odniesienia do nich:

https://u.wandystan.eu/dkluqw.png

Ale czy DO HUJA ŻENADY nikt nie wszedł w ten link? Nikt
nie zobaczył, co się pod nim znajduje? A może to po prostu tylko ja
uważam to za BIG DEAL?
Chodzi ci o to, że któryś z Toruńskich odnalazł stripy?

Towarzyszka Polyna, jak sądzę, celowo nie napisała o tym odkryciu w
oddzielnym poście
W zasadzie nie napisałam, bo myślałam że wszyscy i tak o tym wiedzą, tylko ja jak zwykle się ostatnia o tym dowiaduję.

tylko je tak troszkę ukryła w changelogu SSW
Użyłam tego jako przykładu tylko dlatego, że jako jedyna rzecz periodyczna miała dwucyfrową liczbę odcinków, i tak najlepiej było pokazać poprawność sortowania.