Re: System Stron Wandejskich 20190102 ‘Abd al-Fattah Abd er-Rahman Burhan’ wydany

Alojzy Pupka

wt., 7 sty 2020 o 02:47 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Możesz np. poprzenosić strony szablonów Encyklopedii w odpowiednie
miejsce tak jak testowo jest zrobione tutaj i popoprawiać odniesienia do
nich:

https://u.wandystan.eu/dkluqw.png
Świetnie, pogrzebię w tym.

Chodzi ci o to, że któryś z Toruńskich odnalazł stripy?
Oczywiście.

W zasadzie nie napisałam, bo myślałam że wszyscy i tak o tym wiedzą,
tylko ja jak zwykle się ostatnia o tym dowiaduję.
No ja na ten przykład nie miałem pojęcia!