Re: System Stron Wandejskich 20190102 ‘Abd al-Fattah Abd er-Rahman Burhan’ wydany

Polyna <polyna@...>

No ja na ten przykład nie miałem pojęcia!
Swoją drogą dodam jeszcze, że jeden ze stripów został wrzucony przez tow. Olę, bo archiwa toruńskie go nie miały jako jedynego. Nie zdziwię się jak wszystkie miała, tylko nikt się jej nigdy o nie nie zapytał, haha.

Zastanawia mnie, czy nie zrobić na NBN listy 'Poszukiwane, poszukiwana'. A nuż by ktoś kto ma potencjalnie zaginiony materiał na to trafił i go wrzucił?