Re: Wstępna lista wyborców

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

wt., 7 sty 2020 o 03:20 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Ponadto jakiś czas temu
towarzyszka Cenzorka podjęła się – zgodnie ze swoją interpretacją
prawa o obywatelstwie – weryfikacji obywatelstw nadanych lata temu i
jakoby nie utraconych,
Na genitalia cisowców! Tak, faktycznie. Jak dokopię się do listy,
którą SAMA WYSYŁAŁAM to to odhaczę.
Ale w zasadzie chyba wszyscy mieli wyjebane, totalna czilera utopia,
więc zaprezentowana przez Towarzysza lista, cytując pewnego - tfu -
mężczyznę
Ma sens
ma sens
maaaa sens!

Jeśli nie zrobię tego do końca tygodnia, to wiecie, gdzie wysyłać
szwadrony śmieci SAL.

wt., 7 sty 2020 o 03:30 Polyna <polyna@...> napisał(a):
I w końcu napisać panel cenzorski dla Cenzorki.
Nawet monarchofaszystowski Baridas miał. Szejm.

Oh shit, a już miałam nadzieję na bitwę pomiędzy tow. Ipanienką, a tow.
Chojnacką. No ale w takim razie spodziewać się należy #OKIC2020 (zresztą
jej chciałam dać swój endorsement).
Ależ proszę. Jak z o b a c z ę to się zgłoszę... ?
Niemniej, tutaj mogę napisac, że tak, chcę!

BTW: Widziałam ostatnio fajne anime* a nawet dwa*, gdzie główni
bohaterowie przechodza pewną formę przemiany; następnie walczą ze
złoczyńcami i nie tylko. Myslę, że możnaby zastanowić się nad
wprowadzeniem tych metod pracy operacyjnej w SAL.

Nawet teraz w kontekście jednego z nich pomyslałam o Towarzyszce. Jak
do tego doszło - nie wiem.

* https://myanimelist.net/anime/6205
* https://myanimelist.net/anime/24705