Re: KIEDY WYBORY OJEZU

Alojzy Pupka

sob., 11 sty 2020 o 14:26 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

KIEDY WYBORY OJEZU
Też jestem ciekawy. Z chęcią zobaczę kandydatury.
Towarzysze,
zgodnie z Ordynacją zobowiązany jestem (i bardzo słusznie!) do
odczekania co najmniej tygodnia między ogłoszeniem wstępnej listy
wyborców, a formalnym rozpisaniem wyborów. O ile nie mylę się w
matematyce, tydzień ten minie we wtorek – wtedy proszę mnie molestować
o dalsze działania, jeśli ich sam z siebie od razu nie podejmę.
Wypierdalać!