Wniosek o nadanie obywatelstwa

Torkan Ingawaar

Towarzyszko Cenzorko,

na podstawie art. 2. Ustawy o obywatelstwie z dnia 6 czerwca anno wandini 2015 oraz wyraźnej zachęty tow. Alojzego Pupki wyrażonej kanałami prywatnymi dziś w godzinach późnonocnych, ja, Torkan Ingawaar, legitymujący się paszportem nr B0801, niniejszym składam wniosek o powtórne nadanie obywatelstwa Mandragoratu Wandystanu, które uprzednio utraciłem na mocy postanowienia cenzorki nr 13 z dnia 25 stycznia 2016 w skutek zrzeczenia się go, celem podjęcia aktywności politycznej w krajach monarchofaszystowskich.