Re: PTRezydent dla Wandystanu!

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem,

Wypełniając obietnicę poniżej przedstawiam swój program.

PTRogram PTRezydencki

1. Reaktywność, ale nie tylko
Mam zamiar przede wszystkim odpowiadać i reagować na to co się w MW będzie działo. Co jakiś czas oczywiście postaram się coś wrzucić od siebie - czy to do Wandei, czy to na LDMW. Plan minimum - raz na 2 tygodnie, plan optimum - raz w tygodniu, plan maksimum - wszystko więcej.

2. Stagnacja nam służy
Dobrze widzimy wszyscy jak obecnie wygląda Wandystan - i potencjału na zmianę specjalnie nie ma. Stąd też nie planuję reform, chyba że jakieś zmiany byłyby potrzebne w ramach zalegalizowania stanu bieżącego. Można by pomyśleć aby za jakiś czas - może nie od razu po prezydenckich - zrobić wybory Churałowe. Się zobaczy.

3. Izolacja jest przyjemna
Obecnie siedzę tylko i wyłącznie w MW i absolutnie nie mam zamiaru tego zmieniać. To oznacza, że będę musiał polegać na bardziej światowych towarzyszach w zakresie polityki zagranicznej. Tym niemniej w razie jakowychś kryzysów i sytuacji gdzie pożądana byłaby interwencja - będę gotowy do reagowania.

4. Wybory to wixa
Piosenka wyborcza może być tylko jedna - klasyg Ekskomunika sprzed lat trzech: https://soundcloud.com/ekskomunik/chcemy-prezydentki-chcemy-prezydenta. Słuchajcie!

Generalnie nakurwiajmy, ale bez wielkiej spiny.

--
☭ PTR (B0408)