Re: NBN: komunikat okolicznościowy

Polyna <polyna@...>

<tup><tup<tup>
Pisałem już o tym w odpowiedzi na ogłoszenie kolejne wersji SSW, ale
powtarzania nigdy za wiele – towarzyszka Polyna jak coś zrobi to mucha
nie siada, szcziszczat!
Eh? Akurat to co planuję robić w NBN to jak na razie mocno work in progress, i nie zrobiłam nawet 10% tego, co miałam zrobić (zaliczają się do tego m.in. wprowadzenie do końca Ab Ovo, czy uporządkowanie tytułów stron).

Zresztą na razie jestem zajęta zupełnie innymi sprawami, i to też tylko ‘robię jak mi się zachce’.