Re: NBN: komunikat okolicznościowy

Alojzy Pupka

śr., 22 sty 2020 o 23:21 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Eh? Akurat to co planuję robić w NBN to jak na razie mocno work in
progress, i nie zrobiłam nawet 10% tego, co miałam zrobić (zaliczają się
do tego m.in. wprowadzenie do końca Ab Ovo, czy uporządkowanie tytułów
stron).
Towarzyszko, to że macie szerzej zakrojone plany, nie oznacza że to co
już zostało wykonane nie jest godne zachwytów. NBN to prawdziwy
klejnot Mandragoratu i Duma wandejskiego Ludu, więc każda cegiełka w
nigdy nie kończącym się procesie ulepszania jej to potężna zasługa.

Zresztą na razie jestem zajęta zupełnie innymi sprawami, i to też tylko
‘robię jak mi się zachce’.
I tak być powinno!