Re: Wstępna lista wyborców

Alojzy Pupka

wt., 7 sty 2020 o 02:18 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Polyna
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Helmut Herakliusz van der Pohl
Filip Vox
Wypierdalać!

Po odczekaniu odpowiednio długo, żeby już wszyscy zaczęli się na mnie
gniewać – aktualizuję listę wyborców:

Ola Kaarina Isadora Chojnacka
Michał Michaelus
Helmut Herakliusz van der Pohl
Prezerwatyw Tradycja Radziecki
Filip Vox
Helmut Walterycz
Sukces Dupostrzał Zwell

Towarzysz Torkan powinien zastanowić się, której formy danych
osobowych woli używać, bo w systemie dalej wisi jako S.D.Zwell – co
imho jest ładnymi danymi, ale nie widziałem żeby się nimi gdziekolwiek
podpisywał ostatnimi czasy.

A teraz większy problem (a może w ogóle nie problem? sam nie wiem). W
rejestrach i spisach nie było tow. Ipanienki, bo hen hen kiedyś tam
dawno temu rzucił obywatelstwem. Sugerowałem mu nawet to, żeby
zawnioskował o ponowne nadanie. Ale wychodzi na to że zapomniałem o
jednej rzeczy: otóż rok temu tow. Ipanienko *przywrócił sobie*
obywatelstwo[1]. Oczywiście nie miał *prawa* tego zrobić, bo przepisy
jasno mówią kto i w jakim trybie przyznaje prawa obywatela. W grę
wchodzi jednak również kwestia doktryny Fajnego Państwa Wirtualnego –
rok temu nikt nie widział w tym nic niewłaściwego (widać to w
odpowiedziach w wątku), społeczny konsensus był taki, że to działanie
było skuteczne. Moim zdaniem tow. Ipanienko *posiada* zatem
obywatelstwo i powinno się tylko uzupełnić formalności dopisując
odpowiednie rekordy w rejestrze i jego samego do spisu wyborców. Ale
być może jestem w takiej opinii odosobniony?

Bardzo proszę Lud o wyrażenie wiążącej opinii. Jeśli dojdziemy do
jakiegoś konsensusu w tej jednej, ostatniej kwestii, obiecuję rozpisać
wybory już naprawdę niezwłocznie!

1 – https://wandystan.groups.io/g/wandystan/message/52951