Re: Archiwa LDMW (i nie tylko) z hoo!Ya

Alojzy Pupka

pon., 13 sty 2020 o 17:23 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Nadal czekam na archiwa, które mieli przesłać/upublicznić towarzysze
Pupka i Sukces.
Ha! Ja czekałem aż mnie Jahu łaskawie poinformuje, że już mogę
ściągnąć (obiecali to na stronie przy zgłaszaniu chęci pobrania), a
tymczasem paczka czekała bez żadnej informacji. Dwieście mega,
bagatela. Muszę przejrzeć co tam jest, mam nadzieję że cokolwiek
[mikronacyjnego] poza dubletami już zamieszczonych.

Bo spoza mikronacji widzę już że choćby archiwum legendarnej grupy
vlepkarskiej Smutek Podlasia [*], z pierwszymi postami z 1998 (!)