Re: Postanowienie Prezydentki o powierzeniu pełnienia obowiązków rektorki Ludowego Uniwersytetu Wandejskiego

Polyna <polyna@...>

Nie, żebym miał coś przeciwko (bo nie mam), ale w zasadzie dlaczego i po co?
http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=1235

Niedługo kończy mi się kadencja prezydencka, a chcę mieć jakieś umocowanie co do złożenia podpisu pod umową dotyczącą tego.

Sory, że ostatnio leżę z publicznym informowaniem na temat podejmowanych przeze mnie działań, ale ostatnio nie mam zbytnio nastroju na pisanie dłuższych postów.