Re: Wandejski wariant Markdowna zarejestrowany w IANA

Alojzy Pupka

wt., 14 sty 2020 o 00:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Jak widać, jestem pierwszą osobą w historii której chciało się dokonać
oficjalnej rejestracji. Wszystkie wcześniejsze warianty były definiowane
przez RFC.
O_o
Nie wiedziałem że mają taki rejestr w ogóle. (Pewnie zresztą mało kto
wiedział i dlatego nie ma bezpośrednich zgłoszeń.) Zajebista sprawa.
Standaryzacja i rejestry wariantów zawsze spoko, a przecieranie
szlaków w takich kwestiach to już w ogóle.

...ale znalezienie na stronach IANA bezpośredniego linka do DAS
WANDISZE IDIOTENBUCH i mordy Czarnucha z fajem – to jest, kurka, złoto
xD