Re: Postanowienie Prezydentki o powierzeniu pełnienia obowiązków rektorki Ludowego Uniwersytetu Wandejskiego

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Instytut Zjawisk Paranormalnych Konserwatorium Muzycznego w Wałbrzychu
Oddział Terenowy w Jerychujsku Komitet ds. Badań Nad Cissmi Wydział
Logistyki lepszy.

czw., 30 sty 2020, 01:24 użytkownik Alojzy Pupka <@alojzypupka>
napisał:

czw., 30 sty 2020 o 00:08 Polyna <polyna@...> napisał(a):

http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=1235

Niedługo kończy mi się kadencja prezydencka, a chcę mieć jakieś
umocowanie co do złożenia podpisu pod umową dotyczącą tego.
Robi sens!
(Choć nie wiem czy sama inicjatywa bardzo robi sens, bo znając różne
poprzednie międzynarodowe „uniwersyteckie” próby, mam mieszane
uczucia, no ale zaszkodzić nie powinno.

Sory, że ostatnio leżę z publicznym informowaniem na temat podejmowanych
przeze mnie działań, ale ostatnio nie mam zbytnio nastroju na pisanie
dłuższych postów.
Niby nieładnie, ale do tego jest też SPOŁECZEŃSTWO, żeby czasem się
zainteresować, co się odpierdala ;)