Re: Wniosek do OeSia

Alojzy Pupka

sob., 1 lut 2020 o 01:52 Polyna <polyna@...> napisał(a):

praktykuje diukenglaube, ten nie utracił glauben w
Wandę.
*ten UTRACIŁ, oczywiście
Inb4 to nie frojd, to omyłka pisarska przy zmienianiu szyku zdania

Postaram się przekazać to tej piździe ʿĀliji w najbliższym czasie. O ile
będzie chciała ze mną rozmawiać, bo ostatnio mocno na mnie najechała, że
miałam jej dyspensę szybko załatwić, a tymczasem miesiąc minął i ni chu
ni piz…
Towarzyszka ʿĀlija, musi się nauczyć, że Duch Wszechczasu operuje, jak
sama nazwa wskazuje, we Wszechczasie. A czymże jest miesiąc wobec
Wszechczasu? Niczym!