Re: Przekazanie poparcia w wyborach prezydenckich

Alojzy Pupka

czw., 30 sty 2020 o 23:32 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wandystan przede wszystkim potrzebuje prezydenta aktywnego. Kogoś, kto
nie będzie w Wandystanie z doskoku, zaglądając na listę dyskusyjną raz
na brodryjski rok, a wypowiadając się na niej jeszcze rzadziej. Kogoś,
kto cały czas śledzi sytuację w Wandystanie i będzie w stanie w miarę
sprawnie na wszystko reagować.
Uuuu, ostro! PERSONALNIE!

Głosujcie w najbliższych wyborach na towarzyszkę Olę Kaarinę Isadorę
Chojnacką. Myślę, że nikt z nas na niej się nie zawiedzie.
Mam pewien problem z tymi wyborami, bo oboje kandydatów szanuję i
poważam i widzę na tym stołku w 2020. Rekomendacja towarzyszki to
kolejny odważnik na szali tow. Chojnackiej. Muszę się jeszcze
zastanowić, przeczytać programy, zadać może parę pytań kandydatom.
Dobrze że wybory trwają dwie doby i nie ma ciszy, uhhh.