Re: Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

pt., 31 sty 2020 o 22:49 Polyna <polyna@...> napisał(a):

1. W SSW można podejrzeć od niedawna statystyki edycji stron:
O kurde, o kurczę. Ale to jest świetna rzecz. Umieszczenie tam mnie,
to oczywiście nieporozumienie, bo SSW3 absolutnie bałbym się ruszyć,
żeby czegoś nie zepsuć. Ale tabelka i lista stachanowców to złoto. W
ogóle oczami wyobraźni zobaczyłem właśnie w głowie Stakhanoff Index™,
zliczający w czasie rzeczywistym – odpowiednio poważone – edycje w
SSW, publikacje w WL, posty na LDMW i jakieś self-reported (tak jak to
było w SKOK) słuszne działania i tworzący z tego deskę liderów. To by
była rywalizacja pracy na miarę Wandystanu! (może kieeeedyś...)

2. Usunięto z treści stron w SSW bezpośrednie odnośniki do kanałów
informacyjnych, jako że już żadna przeglądarka domyślnie nie oferuje
możliwości ich subskrypcji po kliknięciu, a np. Firefox kontrintuitywnie
próbuje pobrać kanał na dysk.
[*]
(świeczka do hujowego handlowania z kanałami przez przeglądarki, nie
do usunięcia bezpośrednich odnośników, bo to w tym kontekście
zrozumiałe)
Upadek RSS to jedna z boleśniejszych tragedii. Ostatnio pewna realowa
instytucja państwowa, budżetowa, postawiła sobie nową stronę i adres
kanału zaczął zwracać 400 Bad Request, więc napisałem do nich z
pytaniem co się odwala i kiedy to naprawią...
https://u.wandystan.eu/ytemyp.jpg
--__--"

3. Otworzono ponownie Muzeum Stron Wandejskich, tym razem w nowej
lokalizacji:
https://wandystan.eu/muzeum/kryzysowa/images/tymstopka.gif
Wzruszyłem się :')
(tak, wiem, to już wisiało chyba i wcześniej, ale jakoś nie zajrzałem)