Re: Informatyczne dziwy i końce

Polyna <polyna@...>

O kurde, o kurczę. Ale to jest świetna rzecz. Umieszczenie tam mnie,
to oczywiście nieporozumienie, bo SSW3 absolutnie bałbym się ruszyć,
żeby czegoś nie zepsuć.
Braliście udział w projektowaniu designu strony. Zasługujecie na creditsy.

Ale tabelka i lista stachanowców to złoto. W
ogóle oczami wyobraźni zobaczyłem właśnie w głowie Stakhanoff Index™,
zliczający w czasie rzeczywistym – odpowiednio poważone – edycje w
SSW, publikacje w WL, posty na LDMW
Postów na LDMW raczej nie dałoby się w sposób umożliwiający powiązanie ich z kontem w SSW.

To by była rywalizacja pracy na miarę Wandystanu! (może kieeeedyś...)
Problem w tym, że nikomu nie chciałoby się rywalizować.

Upadek RSS to jedna z boleśniejszych tragedii. Ostatnio pewna realowa
instytucja państwowa, budżetowa, postawiła sobie nową stronę i adres
kanału zaczął zwracać 400 Bad Request, więc napisałem do nich z
pytaniem co się odwala i kiedy to naprawią...
https://u.wandystan.eu/ytemyp.jpg
Zapytałabym się ich, dlaczego instytucja państwowa promuje swoimi działaniami konkretne przedsiębiorstwa prywatne, i czy jest to zgodne z przepisami.