Re: Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

sob., 1 lut 2020 o 13:37 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Postów na LDMW raczej nie dałoby się w sposób umożliwiający powiązanie
ich z kontem w SSW.
Nooo, to oczywiście *jest* problem, ale wydaje mi się że do obejścia.
Można zliczać (czy to przez rss, czy przez inboks) posty które
najebuje konkretny mejl przypisany do konta w SSW. Ale najprościej
byłoby do konta SSW przypisać id użytkownika wewnątrz groups.io i
wtedy:
https://wandystan.groups.io/g/wandystan/search?d=4&q=posterid:1017968
Suma przy paginacji to ilość postów w ostatnich 30 dniach.
Inb4 A nie mają api? Mają, ale tego akurat nie wypluwa, no i w ogóle
jest tylko dla płatnych kont.
Inb4 Groups.io się wkurwi i przytnie skrypt. Nie ma potrzeby żeby taki
ranking był w czasie rzeczywistym, aktualizacja raz na dzień czy nawet
raz na parę dni powinna byś ok imho.
Inb4 Ale to trzeba znać to id (albo tego mejla w pierwszej wersji)...
No to co za problem pozwolić użytkownikowi SSW na sprawdzenie sobie i
wpisanie samodzielne w profilek? Kto nie wpisze, tego strata – mniej
punktów w rankingu. A jak ktoś będzie oszukiwać, podszywać się, to huj
mu w sumienie, no i łatwo to wykryć przy naszej skali.

Problem w tym, że nikomu nie chciałoby się rywalizować.
Mnie by się chciało. Zresztą to byłby dobry indykator dla osoby
piastującej krzesło Drogiego Lidera do honorowania
tytułami/odznaczeniami wybijających się Stachanowców ^_^

Zapytałabym się ich, dlaczego instytucja państwowa promuje swoimi
działaniami konkretne przedsiębiorstwa prywatne, i czy jest to zgodne z
przepisami.
Też miałem taki plan, układałem sobie w głowie konkretne
sformułowania, ale siadłem do tego i machnąłem ręką. Szkoda czasu,
nikogo i tak nie przekonam, krwi tylko sobie napsuję. Zamknąłem kartę
i wygenerowałem sobie samodzielnie kanałek za pomocą feed43, duuuhhh.
Jebać.