Re: Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

niedz., 2 lut 2020 o 16:53 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Wymagałoby to, żeby adres podany w SSW zawsze się zgadzał z tym który ma
subskrypcję na liście. W przypadku zmiany adresu, gubiłoby to też
wszystkie wcześniejsze posty wysłane z adresu starszego.
Mówimy o bieżącym rankingu miesięcznym, więc nie byłoby to jakimś
strasznym problemem, zresztą sumowanie postów z dwu czy nawet więcej
adresów, też nie stanowi jakiejś wysokiej barierki.

Dlatego też jest to rozwiązanie substandardowe.
Dlatego to też jest rozwiązanie substandardowe.
Wtedy ranking byłby w całości niedokładny. Tak jak mówiłam – rozwiązanie
substandardowe.
https://invidio.us/watch?v=ylXk1LBvIqU
Mamy dziesięcioro obywateli, minus paru zupełnie nieaktywnych, plus
parę osób bez obywatelstwa, które czasem się włączają. Perspektywa
gwałtownego skoku do przekraczającej możliwości ogarnięcia ilości,
wydaje się raczej iluzoryczna. Nie mówię zresztą o tym, żeby taki
hipotetyczny ranking miał być integralną częścią SSW3. Nie chcę nic
obiecywać, bo jak obiecam, to zaraz mi się odechce, ale mógłbym np. ja
go na tzw. szybko&brudno jebnąć jako niezależny dodatek.

Na dwóch osobach (bo i tow. Radzieckiemu by się pewnie chciało, biorąc
pod uwagę jego wzorową postawę podczas czynu społecznego porządkowania
encyklopedii) ciężko zbudować mikronację, don’t you think?
Towarzyszka znowu włącza jakieś czarnowidztwo i zamułeczkę. W dwie
osoby jak najbardziej można się bawić w mikronację, czemu nie? A to
przecież wcale nie jest tak; inni też by się włączyli. W trybie
wandejskim (spore przestoje, skoki aktywności, działamy jak nam się
chce) taki dodateczek byłby fajnym bajerem po prostu.