Re: Ambasadorka Ambasadoruje Ambasadorowo w Ambasadzie #wandystan

Alojzy Pupka

niedz., 20 paź 2019 o 18:33 Akrypa Ali Shariati
<@AkrypaAliShariati> napisał(a):

Na 100% nie interesuje was z jakiej mikronacji jestem Ambasadorką
Interesuje mnie z jakiej mikronacji jest tow. ambarasadorką.
Interesuje mnie również, czy uzyskała towarzyszka akredytację przy
Drogiej Liderszy?

a więc proszę was Towarzysze o opinię na temat nazbolstwa bo mój Minister Spraw Zagranicznych jest zai twresowany tematem.
2020
Nie bycie nieironicznym nazbolem
Czy to w ogóle jeszcze legalne?!

PS. Nazbol is not a meme.