Re: Archiwa LDMW (i nie tylko) z hoo!Ya

Alojzy Pupka

sob., 1 lut 2020 o 01:47 Polyna <polyna@...> napisał(a):

2) loss
| ||

|| |_
Śng. Niech ktoś strip lossowy w stylu troyskiej klasyki.

Nie no, w sumie takie trochę też dobre. Zresztą LoSS sama miałam na
Wünschliste (mamy już w sumie SPUM z ausländerskich, stamtąd wzięłam też
to Alt.Politics.Micronations FAQ co wrzuciłam na NBN).
(C) 2001. His Royal Majesty, Thomas III, King of Virginia, Prince of Wolaria, Defender of the Communes
MICRONATIONS ARE NOT RPG'S!!!!
xDDD Nie znałem tego!

Zresztą nie pierwszych w historii. Pamiętacie, jak zajebano Geocities?
Pamiętamy [*]
W naszej części oczywiście webpark/republika były większą stratą, ale
jeśli się nie mylę, to choćby nasi kochani kanadyjscy najeźdźcy z
Lyxtii mieli stronę na geo.