Re: Informatyczne dziwy i końce

Polyna <polyna@...>

Ale po co utrzymywać, jeśli mowa o wliczaniu wiadomości z zeszłego
miesiąca? Wtf?
No po to, żeby wszystkie się liczyły, a nie tylko te co były po zmianie maila, nie?

No raczej. Po pierwsze, to nie jakaś S**cja, w socjalistycznym
społeczeństwie fałszowanie czegokolwiek żeby osiągnąć wyższą pozycję
na jakiejś liście
Eeeeeeee… ale mówimy o osiąganiu niższych pozycji na liście przez niezliczanie wszystkich danych? Czy nie?

Pogubiłam się teraz xD.

Zdechła rywalizacja byłaby jak zdechły SKOK. Fajny pomysł który z
jakiegoś powodu się rozbił i teraz mruga komunikatem o przydziale
jarug.
Przynajmniej by nie było problemu „wyłączyć i pozbyć się części dziedzictwa, czy zostawić i bać się, że boty znajdą jakąś dziurę żeby uruchomić na serwerze koparkę Szitkojnów?”.

Żaden wstyd. Stagnacja na stronach leblandzkich jest pomnikiem
pychy i głupoty ich monarchy
Ja w sumie trochę podziwiam, że Lebelebe jeszcze się chce utrzymywać pozory istnienia dla absolutnie *nikogo*. Ja bym straciła zainteresowanie już po paru miesiącach.

Zresztą nie wiem czemu o w ogóle hipotetycznym pomyśle
mówić, że uuuu na pewno zdechnie. Pewnie nawet nie powstanie
xD

Ziew. Skąd towarzyszka ma taką pewność?
15 lat doświadczenia w mikronacjach.

…wait, serio aż 15 lat już tu jestem? oO