Re: Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

2 lut 2020, 19:01 od polyna@...:

Ale po co utrzymywać, jeśli mowa o wliczaniu wiadomości z zeszłego
miesiąca? Wtf?
No po to, żeby wszystkie się liczyły, a nie tylko te co były po zmianie maila, nie?
Do tego celu nie potrzeba starego mejla *utrzymywać* – odbierać, sprawdzać, podawać. Można go nawet permanentnie usunąć. Wystarczy, że na swoim końcu ranking będzie przez 30 dni pamiętał, żeby posty spod tego adresu doliczać tej osobie do urobku. Można też zresztą w sumie na bieżąco zapisywać po prostu kolejne posty jako +1 z datą, każda metoda dobra.

No raczej. Po pierwsze, to nie jakaś S**cja, w socjalistycznym
społeczeństwie fałszowanie czegokolwiek żeby osiągnąć wyższą pozycję
na jakiejś liście
Eeeeeeee… ale mówimy o osiąganiu niższych pozycji na liście przez niezliczanie wszystkich danych? Czy nie?
No przy celowych przekłamaniach to raczej chyba nie?

Zdechła rywalizacja byłaby jak zdechły SKOK. Fajny pomysł który z
jakiegoś powodu się rozbił i teraz mruga komunikatem o przydziale
jarug.
Przynajmniej by nie było problemu „wyłączyć i pozbyć się części dziedzictwa, czy zostawić i bać się, że boty znajdą jakąś dziurę żeby uruchomić na serwerze koparkę Szitkojnów?”.
No ja wiem, że łatwo mi mówić, kiedy to towarzyszka się z tym męczy, ale jestem zdania, że lepiej mieć potem chwalebne relikty, nawet sprawiające kłopoty, niż nie mieć. To jest nasz ogólnowandejski dorobek.

Ziew. Skąd towarzyszka ma taką pewność?
15 lat doświadczenia w mikronacjach.
...i wciąż się nie nauczyła, że poza Jutrzenką Wszechczasu nic nie jest wieczne i do przewidzenia...