Re: Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

No ale tu chodzi o te wynikające z ułomności jakiegokolwiek systemu powiązywania konta w SSW z kontem w groups.io.
No zgadzam się, że to zawsze będzie ułomne i mocno prowizoryczne. Dlatego nie byłbym za implementowaniem czegokolwiek w ten deseń we właściwych systemach. Ale w pobocznym bajerze działajacym jako moduł dodatkowy po prostu, to imho warte zabawy.

No ja wiem, że łatwo mi mówić, kiedy to towarzyszka się z tym męczy, ale jestem zdania, że lepiej mieć potem chwalebne relikty, nawet sprawiające kłopoty, niż nie mieć. To jest nasz ogólnowandejski dorobek.
Na szczęście dopóki ja istnieję, żaden system nie będzie wyłączony bez chociażby jakichkolwiek prób zachowania go chociażby w postaci wideo.
<3

Ale są rzeczy inewitabilne.
W Wandystanie ani śmierć, ani podatki ;-)