Re: Wandea Ludu - Wyniki wyborów #wandealudu

Alojzy Pupka

niedz., 2 lut 2020 o 23:12 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

- na Olę Kaarinę Isadorę Chojnacką – cztery głosy,
- na Prezerwatywa Tradycję Radzieckiego – trzy głosy.
Od kiedy 3 jest większe od 4?
Biję się w piersi. Oczywista pomyłka pisarska z mojej strony. Na
towarzyszkę Olę oddano trzy głosy, na tow. Radzieckiego cztery.
(Pisząc to zdanie znów napisałem na opak, coś dziś ze mną nie tak.)
Osobiście ubolewam choćby z tego względu, że tow. Ola miała wspaniałą
piosenkę wyborczą, ale trzeba przyznać, że walka była wyrównana. Nie
ma co prawda obecnie konieczności trzymania się terminów kadencji, ale
chętnie zobaczyłbym jednak powrót tow. Oli w wyborcze szranki od razu
kiedy będzie to ponownie możliwe!