[ot] poczta elektroniczna w latach dwudziestych XXI wieku

Alojzy Pupka <alojzy@...>

3 lut 2020, 03:09 od polyna@...:

A jaki klient i jaka funkcja?
Filtrowanie wiadomości wychodzących.
A jaki klient? [2]

Od 15 lat używam gmejla (no, trochę mniej, na wczesnej LDMW jeszcze używałem Sylpheeda-Clawsa) i chciałbym się od niego wreszcie odkleić.

W sumie to powinno być bardziej pytanie o dostarczyciela usług pocztowych, bo teraz większość to albo gówniane darmowki, albo wcale nie mało płatne serwisy skupione na bezpieczeństwie do tego stopnia, że np. blokują wszystkie normalne protokoły smtp/pop/imap i żądają używania wyłącznie swojego oprogramowania. Oprogramowania jebiacego wątkowanie i forsującego topposting >:(

Może gdzieś istnieje jakaś via media (darmo lub tanio, w miarę fair, z dostępnością przez protokoły albo z dobrymi klientami własnymi), ale jeszcze nie znalazłem ;/
Tak więc wszelkie pr0tipy pocztowe miłe widziane.