Re: Informatyczne dziwy i końce

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Polyna!

A tak wogle jakie to zabawne, że nawet mimo tego, jestem najmłodszą z
obywateli wandejskich stale aktywnych na LDMW.
Mówicie o stażu wirtualnym? To ode mnie jesteście starsza, jako mieszkanka MW o prawie rok, ale nawet licząc mikroświat w całości to o ~półtorej miesiąca. No, chyba że liczyć od mojej pierwszej rejestracji w Sarmacji którą ledwo pamiętam, miała miejsce chyba w sierpniu 2004 i trwała cały jeden dzień. Zresztą sam nie jestem jej pewien, pamiętam że potem jak już się rejestrowałem drugi raz i rozkręciłem próbowałem namierzyć tamtą inkarnację, ale nie pamiętałem już na jakie dane i maila (na pewno nie na ówcześnie używanego głównego) więc spełzło to na niczym. Albo - co też możliwe - zacząłem się rejestrować ale nie dokończyłem procesu.

Tak czy inaczej - za swoją datę v-urodzin zawsze traktowałem 1 stycznia 2005, więc jestem młodszy :)

--
☭ PTR (B0408)