Re: [ot] poczta elektroniczna w latach dwudziestych XXI wieku

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 21:09 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Thunderbird. Bo cóżby innego?
No nie wiem, można używać mutta.........
Poza tym chyba nie ma Thundebirda na komóreczki?

No w moim przypadku chyba dość oczywiście widać, kto jest
dostarczycielem. Polecił mi go sam śc. Stallman.
No, przyglądałem się i wyglądało w miarę sensownie, ale nie
próbowałem, bo hajs. Pięć dych za rok to zdecydowanie nie jest
zdzierstwo, ale też nie takie hop siup zupełne, żeby na samo
popróbowanie wydać. Ale mówicie, że warto?