Re: [ot] poczta elektroniczna w latach dwudziestych XXI wieku

Polyna <polyna@...>

No nie wiem, można używać mutta.........
Na używanie klientów konsolowych akurat nie jestem AŻ TAK autystyczno-piwniczarska.

Poza tym chyba nie ma Thundebirda na komóreczki?
Na komóreczce to ja używam K-9 Mail. Przy czym głównie do czytania, mejle wysyłam tym tylko wtedy kiedy naprawdę-naprawdę nie mam wyjścia.

Ale mówicie, że warto?
No, ja jestem zadowolona. Tylko €1 na miesiąc, IMO nie jest to drogo, a sama ma awersję do wydawania pieniędzy (no chyba że na Viki Gabor).