Re: Bulla „Sznela-Sznela”

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 21:40 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Czy ja wiem? Potrzebowałam tego do kontekstu takiego:
https://i.imgur.com/Vq2phRh.png
No i… dla mnie nie brzmi to zbyt dobrze.
IMO nie dziwniej od dokerki w zodiaku rewolucyjnym ;) Poza tym nie udawajmy, Wandystan z założenia jest mało przejrzysty dla niewtajemniczonych, jedna doktryna w tą czy w tamtą raczej nie zmieni tej sytuacji a wtajemniczeni będą raczej wiedzieć ocb ;-)
Zasekundowane. Jeśli chcemy przejrzystości z zewnątrz, to w takich
zastosowaniach można dodać klikalną gwiazdkę przy terminie czy coś
(wiem, wiem, ux horror), albo po prostu link do strony z
objaśnieniami. Ale nie wydaje mi się, żeby to było konieczne.