Re: Informatyczne dziwy i końce

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 22:03 Polyna <polyna@...> napisał(a):

SSW3 podaje datę stworzenia konta w SSW3, a nie 'dziwną datę'. A to
tylko dlatego, że stare rejestry zastępowały jakieś źledziałające
jeszcze starsze rejestry, a że były w założeniu tymczasowe, daty
rejestracji nie zostały w nich ujęte.
Fakt, że stare rejestry były zjebane w huj. Aczkolwiek gdzieś, w
którejś bazie, powinny być prawidłowe daty rejestracji, bo to się tam
nie sypało akurat ztcp.

Zresztą chyba pisałam, że jak ktoś chce, żeby widoczna była u niego data
oryginalna, to niech zwraca się z wnioskiem do mnie o poprawę.
To ja bym poprosił, bo jednak wstyd trochę.