Re: Poszukiwany, poszukiwana - asystentka/asystent przy Konklawe

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Znaczy ja moge się zgłosić - ale nie czuję się wystarczająco pełna
łaski uwandyfikowywującej.
Towarzyszko już mi tu nie pieprzcie kocopołów.

Zresztą muszę zaznaczyć że generalnie na tą funkcję w tym momencie nie ma potrzeby specjalnych łask uświeczających, wystarczy zapał i chęć szczera. Ewentualnie do asysty w trakcie samego Konklawę w roli żona/męży zaufania, ale to nie jest wprost częścią funkcji bo ja takich uprawnień wprost nie mam (zgodnie z tradycją, żona zaufania wskazują elektorzy konklawe w drodze aklamacji). Acz myślę, że taki ewentualny wybór byłby uświeczczający sam w sobie.

--
☭ PTR (B0408)