Re: [ot] poczta elektroniczna w latach dwudziestych XXI wieku

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 21:47 Polyna <polyna@...> napisał(a):

No nie wiem, można używać mutta.........
Na używanie klientów konsolowych akurat nie jestem AŻ TAK
autystyczno-piwniczarska.
Ja po latach GUI-owania trochę się przestawiłem na używanie więcej
klawiszy, niż myszki, ale też nie do tego stopnia chyba ;>

Na komóreczce to ja używam K-9 Mail. Przy czym głównie do czytania,
mejle wysyłam tym tylko wtedy kiedy naprawdę-naprawdę nie mam wyjścia.
Oho, K-9, widzę że jest w F-Droidzie, dooobrze. Do obadania.

Ale mówicie, że warto?
No, ja jestem zadowolona. Tylko €1 na miesiąc, IMO nie jest to drogo, a
sama ma awersję do wydawania pieniędzy (no chyba że na Viki Gabor).
No nie jest specjalnie drogo, to prawda, ale wszelkie subskrypcje mnie
odstręczają, głównie dlatego, że nie umiem pilnować terminów. Eh.