Re: #wandystan Picie pysznej herbatki w ramach aparatu do systematycznego stosowania gwałtu i podporządkowywania ludzi gwałtowi #wandystan

Alojzy Pupka

Odpowiadam na posta z lipca – w lutym. Czy to rekord?

pon., 8 lip 2019 o 20:22 Helmut Pohl via Groups.Io
<helmut.pohl=bk.ru@groups.io> napisał(a):

I od razu proszę o wybaczenie, bo nie umie w listy dyskusyjne, a to mój pierwszy topik (jejku!)
Jak widać, udało się – znaczit' LD nie gryzie!

Założenia były następujące:
- zadziąsłowe "ż" w słowie "żeżu"
Szanowałbym bardziej, gdyby w założeniach znalazło się niekoniecznie
silnie określone fonetycznie żet, za to z jasno zarysowaną formułą
graficzną „Z with stroke” (Ƶ).

Herb przedstawia najlepszą Awarę ze środkowym palcem wymierzonym w sarmackich ciemiężycieli - dobrze im tak.
A fe, niekulturalnie!

Zapytacie dlaczego Asaułat - otóż nie wiem, ale to chyba było jakieś coś u kozaków. Ważne, że brzmi fajnie A-SAU-UŁAT.
To nie mogła być od razu sicz awarska?

Baner to już inna jakość - z tyłu obrazek przedstawiający jakieś kamienie w wodzie przejechany standardowym GIMPowskim filtrem "pastela" ze 3 razy.
Na banerze prócz herbu - slogan - prosty i krzykliwy, nawiązujący do najwspanialszej myśli od Marksa i Engelsa przez Lenina do Żiżeka.
Styl graficzny robiący odrzut do hardego gimpa łupanego AV 2005 to
zdecydowanie właściwy trop.

https://imgur.com/a/DyVQ4wx

Tutaj leżał Szwerpunkt mojego planu, hymn miał być krindżowy, wywoływać bul oraz dawać raka lepiej niż wagon Biełomorkanałów.
To tutaj można doszukać się zadziąsłowego ż.
Tutaj również skończyła mi się ochota, bo robienie tych całych vpaństw czy coś to strasznie męcząca sprawa.
Widzę, coście tu zrobili! Nie jest to może hymn Cesarstwa Valhali, nie
jest to na pewno najpotężniejszy we wszechmikroświecie hymn MW, ale
daje radę. Słuchałbym kalekiego (wokalnie i prozodycznie) wykonania
(np. własnego, po trzech-czterech kolejkach napojów antyalkoholowych).

Pozdro z Arminborgu, proszę o aneksję.
Poddamy pod głosowanie, niczym Razuri i Zegisa. Albo nie. I chuj!