Re: Wandea Ludu - Radio Janusz presenta: ¡Baila como Chávez! #wandealudu

Alojzy Pupka

czw., 6 lut 2020 o 16:25 Polyna <polyna@...> napisał(a):

W dniu 06.02.2020 o 17:23, Alojzy Pupka pisze:
Dziś jest dzień jak co dzień – czyli innymi słowy dzień intensywnego
szanowania tej składanki. Właśnie przed chwilą podesłałem znajomemu
utworek znany mi tylko z niej. Polecam ten styl życia!
A wszystkie inne znaliście już skądś indziej…?
Nie widziałem w swojej wypowiedzi słówka „jedyny”.
(Podpowiedź: bo go tam nie było)