Re: Hello there!

Alojzy Pupka

śr., 12 lut 2020 o 07:19 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Udostępnić kodu systemów MW nie łaska, ale do MW śmiecie wrócić? Nieładnie.
Jakiego znowu kodu, o czym towarzyszka w ogóle? Od kodu to jest tow.
Polyna i świetnie sobie radzi tak z nowym kodem (w najnowszych
edycjach można czasem podejrzeć co robi, nawet jak się nie chwali na
liście) jak i ze starym kodem, który konserwuje, zabezpiecza,
eksponuje.

A słowa o tym, że ktokolwiek miałby „śmieć” albo „nie śmieć” do
Wandystanu przyjść to już zupełnie niewandejska sprawa. Tu zawsze
każdy był mile widziany – banita, przestępca, dziwak, odmieniec, ale
też były obywatel, którego drogi z państwem kiedyś się rozeszły.
Osobiście tow. Khanda namawiałem do odezwania się u nas,
przetestowania jak obecnie listy działają, jak działa SSW, zachęcałem
do opublikowania wiersza o Buchner. Może do posiedzenia i pogadania z
nami przez chwilę, a może do zostania na dłużej i konkretniej?
Zachęcałbym do tego każdego dawnego mieszkańca, a mandragor Khand to –
do huja świeckiego Wacława – założyciel tego państwa i kawał
chwalebnej historii Wandystanu.

Wstyd mi trochę za was, Towarzysze. Nie spodziewałem się oczywiście,
że podejmiecie czerwonym dywanem kogoś, kto kiedyś się od państwa
odwrócił plecami. Ale też nie spodziewałem się, że będziecie
zachowywać się agresywnie w odpowiedzi na sympatyczne powitanie po
latach.

Przykro.