Re: Hello there!

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Wstyd mi trochę za was, Towarzysze. Nie spodziewałem się oczywiście,
że podejmiecie czerwonym dywanem kogoś, kto kiedyś się od państwa
odwrócił plecami. Ale też nie spodziewałem się, że będziecie
zachowywać się agresywnie w odpowiedzi na sympatyczne powitanie po
latach.
Być może wy lubicie jak wam plują w twarz, bo taki wasz kink, ok. Ale do chuja, mówimy o człowieku który wysrał się na Wandystan wielokrotnie. Mimo to nikt go tu nie banował czy nie kazał mu spierdalać. Jeżeli Jego Książęca Wysokość Piotr II Grzegorz nie potrafi znieść, że witany jest po tym szorstko a nie na kolanach, czerwonym dywanem i naręczem kwiatów to mówiąc szczerze sorry, ale to jego problem, nie nasz.

Wszystkie jego zasługi i tytuły gówno znaczą teraz - nie dlatego że mu je odebrano, bo to symboliczny pikuś, tylko dlatego że swego czasu sam od wszystkiego co wandejskie się odciął i aktywnie przeciw Wandystanowi działał i szczuł. I nie widzę powodu żeby o tym zapominać, bo i też nigdy nie została wyrażona z jego strony żadna skrucha czy samokrytyka.

Przykro.
Taką Barideję mi tu wypłacz 🤷‍♂️

--
☭ PTR (B0408)