Re: Hello there!

Alojzy Pupka

12 lut 2020, 12:36 od polyna@...:
Tu zawsze>> każdy był mile widziany – banita, przestępca, dziwak, odmieniec,
…renegat…
Owszem, jak najbardziej, jeszcze jak. Nawet renegat, czemu nie?

Przecież założycielem państwa był mandragor Urban, a nie uzurpator-renegat.
Ehhhh. Nie boli mnie już tak jak kiedyś dupa o FaŁsZoWaNiE hIsToRiI, chociaż dalej nie jestem jakimś specjalnym fanem traktowania tego żartu jako KANONU, ale chyba jasne, że kiedy STROFUJĘ Radziecką że się zachowuje na liście jak buc, to robię to OUT OF CHARACTER. Myślałem, że nie muszę tego jakoś specjalnie zaznaczać.