Re: Najnowsze zmiany w Systemie Stron Wandejskich (nr 1/2020)

Tow. Radziecki

Czołem Polyna!

* Zaimplementowano linki typu interwiki, tworzone przez poprzedzenie
tytułu strony identyfikatorem witryny zewnętrznej i znakiem ‘>’.
Przykładowo, [[Micropedia>Andrzej Swarzewski]] linkuje do artykułu
‘Andrzej Swarzewski’ w Micropedii, zaś [[LDMW>53500|reakcyjne diuki]] –
do postu #53500 na LDMW. (...)
Wow. No to jest mega innowacyjne i zajebiste. Przyznam że sporo bym dał za
taką metodę jak bawiłem się w v-encyklopedie (łącznie że trzy czy cztery
nie licząc Wandejskiej) i zawsze potykałem się o problem uzupełniania
danych z i o innych krajach.

Czyli co, będzie v-interwiki? :P

--
PTR