Re: Hello there!

Alojzy Pupka

czw., 13 lut 2020 o 21:02 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Meanwhile Mandragor-renegat w innej mikronacji bawi się w statki:
Dość intrygujące.

Zdążyłem się dowiedzieć, że chodzi o jakiś system
kukuło-galeono-idalny w nowej mirkonacji założonej przez sfochanego na
ojczyznę księcia-założyciela KS. Ktoś już się temu (państwu/systemowi)
bliżej przyglądał? Ja nie mam za bardzo czasu na dogłębne zbadanie
tematu, ale pewnie należałoby wyrobić sobie jakiś pogląd.

Btw ztcw w tym systemiku pojawiają się wandejskie miejscowości. Jak
rozumiem nie odgórnie, w ramach przygotowanej zawczasu mapy, ale w
ramach działalności użytkowników (czy się mylę?). Jak ktoś (Polyna?
Ola?) ogarnia bardziej szczegółowo, to weźcie zreferujcie. Powinno to
budzić we mnie patriotyczną dumę z mentalnej kolonizacji nowych
wirtualnych przestrzeni naszą toponimią, czy raczej oburzenie
zagarnianiem naszego idiomu wirtualnej geografii jako paliwa do nowych
machin napędzania (cudzej) aktywności?