Re: Najnowsze zmiany w Systemie Stron Wandejskich (nr 1/2020)

Alojzy Pupka

czw., 13 lut 2020 o 01:13 Polyna <polyna@...> napisał(a):

“Swoją drogą, muszę wyrazić podziw dla wandejskiej myśli informatycznej.
Te Wasze strony internetowe […] wyglądają świetnie.”
– Stanisław D., Dreamlandczyk
Zabawne, że jako przykład wymienił stronę konklawe, która akurat jest
totalnie na kolanie robioną zaślepką z minimum funkcjonalności, a do
tego teraz widzę że coś zjebałem chyba z kolorami, bo widać ostre
przejście między gradientem, a tłem, heh.

* ŁAMIONCA ZMIANA: Linki wewnętrzne w których nie podano żadnego
identyfikatora przestrzeni (nawet pustego; np. [[Strona główna]])
odsyłają do strony o podanym tytule w tej samej przestrzeni, a nie w
przestrzeni głównej (‘Main’).
Praktyczne. Wkurwiało mnie to, jak było wcześniej!

* Zaimplementowano linki typu interwiki
!!!
Widziałem że coś takiego towarzyszka kroi, bo podglądam ostatnie
zmiany, ale nie wiedziałem do końca jak to będzie działać. Jestem pod
wrażeniem i mam nadzieję, że ktoś puści jakiś kolejny czyn społeczny
encyklopedyjny albo biblioteczny, bo bym chętnie coś porobił, a bez
takiego motywatora mi ciężko!

Ostatnie działania w bratnim Królestwie Dreamlandu
<URL:https://forum.dreamland.net.pl/viewtopic.php?f=583&t=11205>
sugerują, że będzie ona zmierzała raczej w kierunku decentralistycznym,
więc uważam, że łatwe linkowanie pomiędzy bibliotekami/encyklopediami
jest konieczne.
No i zajebiście, jak dla mnie taki wariant (federacyjna sieć wiedzy)
brzmi jak coś z rękami i nogami, a jakieś centralizacje, tworzenie
ponadnarodowych instytucji paranaukowych – to by była stołkoza i nic
by z tego nie wynikło.

Liczę na to, że dzięki temu np. strona w Encyklopedii Wandejskiej o
Dreamlandzie <URL:https://wandystan.eu/w/Encyklopedia::Dreamland>,
zamiast posiadać dziesiątki czerwonych linków do artykułów, które raczej
u nas szybko nie powstaną, będzie mogła linkować po prostu do
encyklopedii dreamlandzkiej.
👏 CZYN 👏 SPO 👏 ŁECZ 👏 NY 👏
(niech ktoś)

I oczywiście także w drugą stronę: (...) Mam nadzieję, że z tego skorzystają.
Oby, oby. Świecki Mirthu, jak wyobrażam sobie realnie interlinkująca
sieć wiedzy mikronacyjnej, to autentycznie my pee-pee hard.

(...) Ma to pewien powód techniczny, ale wytłumaczenie tego opublikuję
innym razem.
Będziemy czekać!