Wir haben eine Wanda, Dalajwanda!

Raul Urban III

*gramoli się na przystanek na Placu Żenady*

Kochani Meine!

Kto do chuja wymyślił to wchodzenie na dach Bushaltestelle to ja nie wiem!
Ale pewnie był jakimś heterykiem od odchylenia futbolowego czy innym der
Modernist. Niedriger. Dziś dokonałem losowania spośród czterech kandidaten,
którzy zgłosili się do mnie, czy to po konklawe czy to na LDMW - tow.
Polyna, tow. Wandoljubn, tow. Khand i tow. Wander.

Losowanie dokonało się körperlich, bez wsparcia urządzeń informatycznych, z
użyciem kości K4 którą ich habe. I dobrze się złożyło, albowiem kandydatów
też było vier. Zostali oni przyporządkowani do Ziffern na kości
kolejnością Berichterstattung.

Z große przyjemnością więc ogłaszam wam: Wir haben eine Wanda, Dalajwanda!
genosse WANDER!

Wandosławię i gratuluję nowemu Dalajwandzie. Przypominam, że może on
przybrać Name na czas swego urzędowania bądź tego nie robić (jak trzech
pierwszych dalajwandów). Niech jego Amtszajt pełen będzie wandności i
sichern sex. Vorwärts! Vorwärts! Vorwärts!

--
{☆} Raul Urban III